Feedback & Klachtenregeling
Uw mening telt!
Feedback:
Centrum Evers wil heel graag weten wat u van onze zorg vindt. Er zijn verschillende mogelijkheden om uw mening te geven over de zorg die u krijgt van ons en uw ervaring bij onze praktijk.
– Persoonlijke feedback tijdens behandelingen.
– Daarnaast maken wij gebruik van Zorgkaart. Middels Zorgkaart kunt u (anoniem) de praktijk en of behandelaar beoordelen. De beoordelingen zijn voor cliënten online in te zien waardoor de zorg die wij bieden transparant is.
– Een ander middel is de vragenlijst verzorgd door Qualiview welke u, met uw toestemming, toegestuurd krijgt van de behandelaar. Hierin kunt u de behandelaar, behandeling en praktijk (anoniem) beoordelen. Maandelijks wordt dit geëvalueerd door onze behandelaars en management en proberen wij op basis van uw mening en tips onze zorg beter te maken.
– Uiteraard vinden wij het ook leuk wanneer u een testimonial schrijft. Zie hier de verwijzing naar bestaande testimonials.
– Ideeënbox – Een plek waar u suggesties, ideeën en voorstellen kwijt kunt.
Klachtenregeling:
Alle medewerkers van Centrum Evers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Helaas kan het voorkomen dat u een klacht heeft of ergens ontevreden over bent. Wij waarderen het wanneer u deze klacht in eerste instantie bespreekt met uw behandelaar. Zo kunnen jullie samen tot een oplossing komen.
Indien u hier samen niet uitkomt, kunt u als u dit wilt een klacht bij ons indienen. Centrum Evers hanteert in eerste instantie een interne klachtenregeling. Onze voorkeur gaat uit om een email te sturen naar klacht@centrumevers.nl. De klacht zal dan behandeld worden door onze teamcoördinator. Wij zullen de klacht oppakken en bespreken. Uiterlijk binnen 14 dagen nemen wij contact met u op om hierover verder in gesprek te gaan.
Als u vindt dat het gesprek geen bevredigende oplossing heeft opgeleverd dan kunt u een klacht indienen bij onze externe klachten/geschillencommissie. Hier kunt u in de onderstaande link meer over lezen.
https://www.kngf.nl/praktijkvoering/de+praktijk/klachtenregeling.html