Kwaliteit en borging
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze medewerkers.
Kwaliteitsnorm
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze medewerkers, kwaliteit is een breed begrip. Wij leggen de interne lat behoorlijk hoog en met een aantal processen zorgen wij ervoor dat de kwaliteit wordt getoetst en ontwikkeld.
Processen ter waarborging van kwaliteit
– Interne scholing, toetsing vaardigheden/klinische testen en klinimetrie.
– Externe scholing voor het behalen van de accreditatiepunten.
– Controle op VOG (gemeentelijke Verklaring Omtrent Gedrag).
– Iedere fysiotherapeut krijgt begeleiding van een vakcoach.
– Jaarlijks verplicht reanimatie – AED.
– Er vinden cliëntinterviews plaats, daarbij gaan we met onze cliënten in gesprek en vragen hoe ze therapeut en praktijk hebben ervaren.
– Tweewekelijks worden de resultaten vanuit de CQ-index (vragenlijsten die door cliënten worden ingevuld op uitnodiging van de zorgverzekeraar) geanalyseerd. Betrokken medewerkers worden geïnformeerd over resultaat, en de tips van onze cliënten worden waar mogelijk toegepast in de praktijk.
– Tweewekelijks worden de resultaten op de Zorgkaart geanalyseerd. Betrokken medewerkers worden geïnformeerd over het resultaat, en de tips van onze cliënten worden waar mogelijk toegepast in de praktijk.
– Driemaal per jaar hebben alle medewerkers gesprekken met onze afdeling Personeel & Organisatie. Hierin komt ontwikkeling, voortgang en beoordeling aan bod.
Direct een afspraak maken
Vul hieronder ons formulier in en maak direct een afspraak!
Freek Hebing
“Zonder Freek had de praktijk niet gestaan waar we nu staan.”
Testimonial
Dhr. G. Branderhorst (76) uit Barneveld
“De behandeling bij Centrum Evers heb ik als zeer positief ervaren. De sfeer is gezellig en gemoedelijk, de trainingen waren goed en intensief. Ondergetekende heeft er veel baat bij gehad. De rugklachten zijn voor 60% verdwenen. Verwacht zelf dat de klachten gaandeweg minder worden. De behandelingen zijn breed opgezet. Kortom ben zeer tevreden. Ik had 2 jaar eerder naar hun moeten gaan. Verder wil ik alle medewerkers hartelijk bedanken en veel succes wensen.”